အေၾကာင္းအရာ
ဂ်ပန္ငါးပူတင္းတစ္မ်ိဳးျဖစ္သည့္
fugu ငါး၏ အဆိပ္သည္ လူ၏ခႏၶာကုိယ္အတြင္း ပ်ံ႕ႏွံ႔ျခင္းျဖစ္ေပၚခဲ့လွ်င္ ခႏၶာကိုယ္အတြင္းရွိ
လုပ္ငန္းေဆာင္တာမ်ားေႏွးေကြးလာ၍ ေသဆံုးၿပီဟု ဆုိႏုိင္ ေသာ အေျခအေနသုိ႔ ေရာက္ရွိ သြားမည္ျဖစ္သည္။
Datura Stramonium (ဓာတုေဗဒအမည္ Alkaloids) ဟုေခၚေသာေဆး၀ါးမ်ားအား အလြန္အကၽြံတုိက္ေကၽြးခံရေသာလူသည္
ေသဆံုးျခင္းအဆင့္သုိ႔ ေရာက္ရွိ သြားၿပီး ျပန္လည္ရွင္သန္ႏုိင္ေၾကာင္းသိရွိရသည္။ သုိ႔ေသာ္
ျပန္လည္ရွင္သန္လာေသာလူသည္ မွတ္ဥာဏ္ ကင္းမဲ့၍ေငးငုိင္မွင္သက္လ်က္ရွိၿပီး ခႏၶာကိုယ္၏ရုိးရွင္းေသာလုပ္ငန္းစဥ္မ်ားျဖစ္သည့္
စားျခင္း၊ အိပ္ျခင္း၊ ညည္းတြားျခင္းႏွင့္ လက္ေမာင္းႏွစ္ဖက္အား ဆန္႔တန္း၍ တရြက္ဆဲြ သြားလာျခင္းမ်ားကုိသာ
ျပဳလုပ္ႏုိင္ မည္ ျဖစ္သည္။
ယင္းအေျခအေနမွတစ္ဆင့္ ဖုတ္ေကာင္ျဖစ္ေပၚခဲ့လွ်င္
အဆုိပါျဖစ္ရပ္မ်ားသည္
zombie ဟူေသာ ေ၀ါဟာရစတင္ျဖစ္ေပၚခဲ့သည့္ ေဟတီႏုိင္ငံတြင္ အမွန္တကယ္ျဖစ္ေပၚခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
အဆုိပါအေၾကာင္းအရာမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ စာအုပ္အမ်ားအျပား ထြက္ရွိခဲ့သည့္ အနက္ ေဒါက္တာWade
Davis ေရးသားသည့္ Passage of Darkness စာအုပ္ႏွင့္ The Serpent and the Rainbow စာအုပ္တုိ႔သည္
ထင္ရွားေက်ာ္ၾကားသည္။
The
Serpent and the Rainbow ရုပ္ရွင္ကားသည္ ၄င္းအမွန္တကယ္ စမ္းသပ္ခဲ့ေသာ သိပၸံေတြ႔ရွိခ်က္မ်ားကုိ
အေျခခံထားျခင္းျဖစ္သည္။ ၁၉၆၂ ခုႏွစ္တြင္ Clairvius Narcisse ဟုေခၚဆုိေသာ ေဟတီႏုိင္ငံသားတစ္ေယာက္အား
ဆရာ၀န္ ၂ ဦးက ေသဆံုးေၾကာင္း အတည္ျပဳခဲ့ၿပီး ေျမျမွဳပ္ သၿဂၤိဳဟ္ ခဲ့သည္။ သုိ႔ေသာ္ ၁၈
ႏွစ္အၾကာ ၁၉၈၀ ခုႏွစ္တြင္ သူေနထုိင္ေသာ ရြာအနီးတစ္၀ုိက္တြင္ လွည့္လည္သြားလာေနေၾကာင္း
ေတြ႔ရွိမွတ္တမ္းတင္ခဲ့သည္။ ၾကားသိရေသာသတင္းမ်ားအရ ေဒသခံ Voodoo ေမွာ္ဆရာမ်ားသည္ ေသဆံုးသြားေသာလူမ်ားအား
ဓာတုေဗဒေဆး၀ါးမ်ားျဖင့္ ျပန္လည္ အသက္သြင္းလ်က္ ႀကံစုိက္ခင္းမ်ားတြင္ အလုပ္သမား အျဖစ္
ခုိင္းေစလ်က္ရွိသည္ဟု သိရွိရသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ သင္၏ ေကာ္ဖီအတြင္းသုိ႔ သၾကားထည့္မည္ဆုိလွ်င္
အဆုိပါသၾကားမ်ားကုိ ဖုတ္ေကာင္မ်ားက တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္တြင္ ကုိင္တြယ္ခဲ့ေၾကာင္း သတိတရ ရွိပါေစ။
ယင္းအေၾကာင္းအရာမွတစ္ဆင့္ Zombie Apocalypse ျဖစ္ေပၚခဲ့လွ်င္
္
္
Alkaloids အဆိပ္မ်ားအား လူေနထူထပ္ရာေနရာမ်ားတြင္ ပ်ံ႕ႏွံ႔ေစရန္ ျပဳလုပ္ခဲ့လွ်င္
တရြက္ဆဲြသြားလာ
လ်က္ရွိေသာ အသိစိတ္ကင္းမဲ့ေနသည့္ လူအုပ္ႀကီးမ်ား ျဖစ္ေပၚလာမည္ ျဖစ္သည္။
သုိ႔ေသာ္
အဆုိပါ ဖုတ္ေကာင္မ်ားသည္ ရန္လုိျခင္းႏွင့္ အသားစားျခင္းစသည့္ အဖ်က္အေမွာင့္
လုပ္ငန္းမ်ားကုိမူ
ေဆာင္ရြက္ႏုိင္လိမ့္မည္ မဟုတ္ေပ။
No comments:
Post a Comment